1.11.09

10րդ դասարաններու լեզուի դասի աշխատութիւն

ՔԵՐԱԿԱՆՈՒԹԵԱՆ ՎԱՐԺՈՒԹԻՒՆՆԵՐ

Ա. Հետեւեալ գոյականները վերածեցէ՛ք փակագծեալ հոլովներու.
ա) մուճակ (բացառական, եզակի)
բ) գրչատուփ (սեռ. տրկ, յոգ.)
գ) դասատու (ուղղ. հայց, յոգ)
դ) սեղան (սեռ. տրկ, եզ.)
ե) ժապաւէն (գործ, յոգ.)
զ) ձուկ (բաց. եզ.)
է) հայելի (սեռ. տրկ, եզ.)
ը) շերեփ (գործ, եզ.)
թ) վարդ (սեռ. տրկ, յոգ.)
ժ) թիկնաթոռ (ուղղ. հայց, յոգ.)

Բ. Հետեւեալ նախադասութիւններուն պարապութիւններուն մէջ դրէ՛ք փակագծեալ գոյականներուն յարմար հոլովն ու թիւը.
ա) Փոքրիկ տղան կամացուկ մը մօտեցաւ (կատու) .............................ն եւ սկսաւ գլուխը շոյել:
բ) Այս ամառ (նաւակ) .............................. բաւական պտըտեցայ:
գ) Կարօն այս ամառ (Հայաստան) ..................................... եկաւ:
դ) (Մասիս) ............................. (սենեակ) .................................... միշտ տարտղնուած է:
ե) (Ինքնաշարժ) անիւը պայթեցաւ եւ ես առաւօտուն կէս ժամ ուշացայ:
զ) (պնակ) ............................. մէջի պատարդ կե՛ր:
է) Ծովը շատ հանդարտ էր, (նաւաստիներ) .................................. երեսը կը խնդար:
ը) Ճերմակ (շոգենաւ) .............................. ծխնելոյզը կը նմանէր հսկայ ծովաթռչունի մը:
թ) Նորէ՞ն (հեռատեսիլ) .................................. կ'անցընես ժամանակդ:
ժ) (Գրասենեակ) .................................. դուռը բացուեցաւ թխագոյն (երես) երիտասարդ մը ելաւ դուրս:

Գ. Լեցուցէ՛ք պարապութիւնները փակագծեալ գոյականներուն յարմար հոլովներով:
Մանիշակ իր ........................... (մայր) բարձր կրունկ կօշիկները հագուած .....................(տուն) մէջ կը պտըտէր: Այդ միջոցին ........................... (մայր) խոհանոցն էր, սպաղած էր կերակուր պատրաստելու ............................ (գործ): ............................. (խոհանոց) լսեց ատնաձայները եւ ձայնեց:
- Մանիշակ, քու ոտնաձայնդ է այդ:
- Ո՛չ ըսաւ Մանիշակ ......................... (վախ):
- Ի՞նչ հագած ես:
- Մուճակ:
- Բայց մուճակը այդպէս ձայն չի հաներ:
Այդ պահուն ........................... (հայր) ալ եկաւ: Մանիշակ ամօթով բախաւ սենեակ
եւ .............................. (մայր) կօշիկները հանեց եւ տեղը դրաւ ու ........................... (հայր) քով վազեց, համբուրեց:
- Բարի եկար ............................. (հայր) ըսաւ:
............................. (հայր) տեսած էր, բայց չտեսնել ձեւացուց ու գրկեց Մանիշակը ու միասին խոհանոց մտան:
- Ճաշի հոտը ................................ (հայր) ու .............................(աղջիկ) ախորժակը
գրգրեց:
- Մայրիկ, ըսաւ Մանիշակ շատ անօթեցայ շուտ մը սեղան նստինք: ....................... (հայր) ալ ժպտադէմ գլուխ շարժեց ու սեղան նստան:

Դ. Ամբողջացուցէ՛ք հետեւեալ պարապութիւնները բային ճիշդ խոնարհուած ձեւը գործածելով.
• Մարդիկ ............................. (ուզել) տեսնել իրենց հանդէպ յարգանք եւ սէր:
• Նախնական մարդիկ, երբ դեռ գիր չունէին, .............................. (գործածել) սեպագիրը:
• Յանկարծ դասարանին դուռը ............................ (բացուիլ) ու տնօրէնը ներս ..........................(մտնել):
• Երէկ գիշեր այս գիրը ............................. (գրել), բայց հիւրեր եկան:

Ե. Հետեւեալ բայերը գործածեցէ՛ք ճիշդ ձեւով.
Հեռանալ մնալ պատրաստել գալ
Տեսնել աթննալ անցընել խզուիլ
Լուացուիլ երթալ եմ

1. Ամէն առաւօտ շատ կանուխ ..................... եւ նախաճաշը .............................:
2. Վաղը մօրաքրոջս զաւակներուն հետ պտոյտի ..........................:
3. Անցեալ ամառը մեր բարեկամներուն տունը ..........................., որովհետեւ հոն շատ զով ........................:
4. Մեղք որ ուացար եւ ընկերուհիս ............................. (ժխտ.):
5. Երբ այս արագ քալելու վարժութիւնէդ ........................... քեզի հետ ես ալ մինչեւ տուն ....................:
6. Երէկ գիշեր երբ ..........................յանկարծ ջուրի հոսանքը ....................... եւ ես օճառներով լոգարանը ..............................:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder